Τρίτη 1 Ιανουαρίου 2013

Γιατί ο Θεός δεν έχει το δικό του κομμάτι στην βασιλόπιτα?

Παραμονή πρωτοχρονιάς στο σπίτι συγγενικού προσώπου. Χέστηκα για την αλλαγή, περιμένω πως και πως την βασιλόπιτα για να κερδίσω το φλουρί και να αποδείξω σε όλους πως εγώ είμαι ο εκλεκτός.




Καθώς απολαμβάνω τον ναργιλέ μου η γιαγιά μου με κοιτάει και ξέρω ότι ετοιμάζει να σκάσει δυνατή μπόμπα...



Με ρωτάει αν θέλω να μου πάρει τσιμπούκι. Αρνούμαι ευγενικά αλλά αυτή επιμένει. Το σκέφτομαι λίγο. Χαίρομαι για το πόσο κοντά είμαστε ο ένας στον άλλον στην οικογένεια (και για το πόσο πιο κοντά μπορούμε να έρθουμε ακόμα περισσότερο). Αρνούμαι και πάλι αλλά την ευχαριστώ για την προθυμία της.

Το ευχάριστο μαρτύριο δεν τελειώνει εδώ. Ο παππούς μου πετάγεται και μου λέει πως έχει το αυθεντικό τσιμπούκι του Ανδρέα Παπανδρέου. Δεν ξέρω αν πρέπει να νιώθω περήφανος. Εκείνη την ώρα δεν κρατήθηκα πάντως και γέλασα. Και το σχόλιο του παππού μου ήταν "Όχι, αλήθεια σου λέω!".

.....

Η ώρα περνάει και η οικογένεια δεν παίρνει χαμπάρι ότι χάσαμε την αλλαγή.

Εγώ το ήξερα όμως...




......



............

Η βασιλόπιτα καταφθάνει και αισθάνομαι ο πιο ευτυχισμένος άνθρωπος του κόσμου.

Μόλις γέννησα.

 Απορίες.


ΑΠΟΡΙΕΣ ΠΕΡΙ ΒΑΣΙΛΟΠΙΤΑΣ


1) Γιατί ο Θεός δεν έχει κομμάτι στην βασιλόπιτα? Δημιούργησε τον κόσμο αλλά αυτό δεν μας είναι αρκετό ε?

2) Γιατί δεν έχει ούτε ο Άγιος Βασίλης κομμάτι? Έχουμε δώσει το όνομα του στην πίτα αλλά και αυτόν τον πετάμε απ έξω? Όταν μας φέρνει τα δώρα είναι καλά ε?

3) Η βασιλόπιτα δεν θα έπρεπε κανονικά να έχει μία τέτοια μορφή?




 Βασίλης και πίτα. Βασιλόπιτα.

.......


4) Ποιος τρώει το κομμάτι του Χριστού και της Παναγίας?

5) Αν εγώ φάω το κομμάτι του Χριστού θα είναι σαν να θεωρώ τον εαυτό μου Χριστό?

6) Και αν μου επιτεθούν τα μέλη της οικογένειας για κακόβουλη βλασφημία? Έτσι όμως δεν έκαναν και στον Χριστό οι παπάδες? Μήπως όντως τελικά είμαι ο Χριστός?

7) Γιατί ο Χριστός και η Παναγία δεν εμφανίζονται ποτέ να παραλάβουν το φλουρί τους? Έστω μία φορά ρε αδελφέ για ξεκάρφωμα. Is it because they are too good for us ε??

8) Με ποια λογική δίνουμε κομμάτι στο σπίτι? (Με την ίδια λογική που δίνουμε στον Χριστό και την Παναγία). Και αν εγώ έχω κανονίσει μετακόμιση από πριν? Πρέπει να κάτσω αναγκαστικά στο τυχερό μου σπίτι ή η τύχη μεταφέρεται στο καινούριο?

Βοηθήστε ιερόσυλα πλάσματα...

Περιμένω και δικές σας απορίες.

(Αδιαφορώ βασικά απλά κάνω ότι σας βάζω στο παιχνίδι της συμμετοχής μέσα από τα σχόλια.)

....

ps: Μόλις έμαθα ότι σε κάποιες περιπτώσεις ο Άι Βασίλης έχει και αυτός κομμάτι. But not in my family motherfucker.

Ακούς εκεί δεν θα έχουμε εμείς κομμάτια να τρώμε εξαιτίας των φανταστικών μας φίλων....


10 σχόλια:

  1. Την απορία με το κομμάτι του άι Μπιλ τη σκεφτόμουνα κι εγώ.

    Για βασιλόπιτα εγώ πιο πολύ σκεφτόμουνα κάποιον Βασίλη πίτα στο μεθύσι...

    Πάντως το κομμάτι του Χριστού πάντα το χλαπάκιαζα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορει να χλαπακιαζες το κομματι του Χριστου επειδη εισαι οντως ο Χριστος.

      Διαγραφή
  2. Αν πάρει κομμάτι το σπίτι, ο Χριστός, η Παναγία , το Άγιο Πνεύμα και το κακό συναπάντημα οι ποθανότητες για φλουρί μειώνονται...
    Όχι πως έχει και μεγάλη σημασία πλέον που δεν παίζει 50ευρω στον τυχερό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κανονικα το 50ευρω πρεπει να πηγαινει στην εκκλησια εφοσον πεσει σε εναν απο αυτους. Εκτος απο το σπιτι.

      Διαγραφή
  3. Δεν θυμάμαι ποια ήταν η τελευταία φορά που το φλουρί σε εμάς δεν έπεσε στη μέση και φυσικά αν δικαιούται κομμάτι ο Χριστός τότε δικαιούται και το μακαρονοτέρας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ο μπαμπας μου κοβει του χριστου, του σπιτιου και του φτωχου!
    Και ναι φετος του φτωχου το εφαγα εγω γιατι με εχει ξεζουμισει το Τεβε και η εφορια κι εμεινα αφραγκη γιορταρες μερες!

    Τωρα τις ιεροσυλες αποριες σου θα στις λυσω μια μια!
    Ο θεος δεν εχει κομμάτι γιατι ειναι υπεΑΝΩ.

    ο Αγιος Βασιλης δεν εχει κομμάτι γιατι του βάζουμε κοκα κολα στο τζάκι! Ε ειπαμε, μην ειναι και πλεονεκτης.

    Τα κομμάτια του χριστου, σπιτιου κλπ τα τρωει το πιο γρήγορο πιστολι της οικογενειας!


    Του σπιτιου ισχυει μονο για εκεινο το σπιτι που κοβεται η πιτα! Οποτε το σπίτι σου....αστο να παει στο καλό.....προκοπή δε θα δει, ειτε μετακομισεις ειτε οχι.

    Απορίες δικές μου: Ποια ειναι η δεντρολιβανιά; Γιατι τα κάλαντα τα λένε παραμονή κι όχι ανήμερα;
    Γιατι εισαι τοσο άθεος;;; :)))

    Καλή χρονια με υγεια ρεεεε και εχει ο Θεος....(μου).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εγώ προσωπικά δεν κάνω διακρίσεις απλά τρώω όποιο κομμάτι πέσει στο χέρι μου!

    Καλή χρονιά να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bible