Σάββατο 26 Ιανουαρίου 2013

To πείραμα της Φιλαδέλφεια

Πριν επιστρέψουμε στην κανονική ροή αναρτήσεων του blog (δηλαδή όποτε να ναι) σας παρουσιάζω το πραγματικό πείραμα της Φιλαδέλφεια.

.....



............








Ps: Tρία πράγματα που με ξενερώνουν πολύ το τελευταίο διάστημα. Ίσως ξενερώνουν και εσάς.


Ξενερώνω όταν:

περνώ μπροστά από καθρέφτη και δεν βλέπω το είδωλο μου.

παραβιάζω κόκκινο φανάρι και οι υπόλοιποι οδηγοί που έρχονται κάθετα οδηγούν νόμιμα.

παίζω ρώσικη ρουλέτα και έχω ξεχάσει να βγάλω τουλάχιστον μία σφαίρα.


Εσείς με τι ξενερώνετε?


ps2: Ίσως ήταν η πιο ότι να ναι ανάρτηση. Από την επόμενη μπαίνουμε στα γνωστά θέματα...

11 σχόλια:

  1. O καθρέφτης σου μάλλον θέλει καθάρισμα...

    Και όντως ξενερώσαμε με τους ανώνυμους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγω ξενερωνω με το τσουρ τσουρ της βροχης.

    Και ναι συμφωνω πως πρεπει να καθαρισεις τον καθρεφτη σου η ....να μην κοιταγεσαι στον τοιχο.

    Καλησπερααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. κι εμένα αυτό με την ρώσικη ρουλέτα μου γαμεί την διάθεση χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αστα φιλε.. κανει το κεφαλι μου μπαμ και μονο που το σκεφτομαι..!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bible